بورس سرمایه گذاری ایران

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ چیست؟

بهترین ارز دیجیتال 2021

بهترین ارز دیجیتال 2021

بهترین ارز دیجیتال ۲۰۲۱

امروزه با توجه به علاقه مردم بسمت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال لازم است حتما قبل از سرمایه گذاری  مواردی را در نظر بگیریم که برخی از مهم ترین معیارها برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری در سل ۲۰۲۱ را در زیر میتوانید مشاهده نمایید.

معیارهای انتخاب ارز دیجیتال مناسب 

با درنظر گرفتن دلایل بالا، بهترین ارزهایی که دارای آینده هستند و سرمایه گذاری بر روی آنها توصیه مشوند عبارت اند از:

بیت کوین BTC

بیت کوین یا طلای دیجیتال، پادشاه ارزهای دیجیتال است که بسیاری از شرکت های بزرگ بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند و اولین پیشنهاد برای سرمایه گذاری می باشد.

اتر ETH

اتر، ارز دیجیتال شبکه اتریوم میباشد، به لطف ایجاد شبکه غیرمتمرکز به واسطه اتریوم، ارز دیجیتال این شبکه محبوبیت قابل توجهی را کسب کرده است و با تولید اتریوم ۲ تحلیلگران معتقداند آینده بسیار روشنی برای این ارز دیجیتال وجود دارد.

بایننس کوین BNB

بایننس کوین ارز دیجیتال صرافی بایننس است. این ارز با حمایت بزرگترین صرافی دنیا و مزیت هایی که این ارز به دارندگان خود داده است از محبوبیت بالایی برخوردار است و آینده روشنی را برای آن میتوان متصور بود.

پولکادات DOT

پولکادات نسل جدید پروتکل‌های بلاک چین است. این پروژه سعی دارد شبکه‌ای واحد از بلاک چین‌های هدفمند و یکپارچه ایجاد کرده و از این طریق بر مشکلات مقیاس‌پذیری (کندی و پرهزینه‌بودن تراکنش‌ها) و تعامل‌پذیری در فضای ارزهای دیجیتال غلبه ‎کند.

کاردانو ADA

کاردانو نسل سوم از شبکه هوشمند ارزهای دیجیتال است که از سال ۲۰۱۷ عرضه شده است. این ارز مشکلات نسل اول و دوم ارزهای دیجیتال را ندارد و برای سرمایه گذاری ارزشمند است.

توجه داشته باشید ارزهای دیجیتال فوق صرفا جهت معرفی شما عزیزان ارایه شده و پیشنهاد خرید نمی باشد.

خروج از نسخه موبایل