بورس سرمایه گذاری ایران

خرید مینی دوج توکن MiniBabyDoge Token

خرید مینی دوج توکن MiniBabyDoge Token

خرید مینی دوج توکن MiniBabyDoge Token

خرید مینی دوج توکن MiniBabyDoge Token

در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۲۱ تیم MiniBabyDoge رمزارز خود را با نام مینی دوج در صرافی پنکیک سواپ و سپس در صرافی ال بانک لیست کرد و سپس در این پلتفرم شروع به قیمت گزاری و ثبت رکوردهای قیمتی این رمزارز شد. MiniBabyDoge بر بستر بایننس اسمارت چین قرار دارد.

معرفی مینی دوج توکن MiniBabyDoge Token

مینی دوج یا MiniBabyDoge اولین رمزارز AutoBoost است و با نماد MiniBabyDoge در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود. MiniBabyDoge تیم بسیار فعالی دارد. جامعه مینی دوج همیشه در تصمیم گیری های آینده MiniBabyDoge حرفی برای گفتن خواهد داشت و تصمیم گیری ها بر اساس نظرسنجی انجام می گیرد.

تابع مینی دوج AutoBoost به صورت ریاضی ساخته شده است تا بازخرید متغیری را انجام دهد که براساس حجم تنظیم می شود تا ثبات را حفظ کند. AutoBoost براساس معاملات ۲۴ ساعت گذشته متفاوت خواهد بود که براساس حجم بازار تنظیم می شود.

ماموریت تیم مینی دوج ساختن یک اکوسیستم و محصولی است که بتواند منحنی دشواری و یادگیری را برای پذیرندگان جدید، کاهش دهد تا امکان استفاده بیشتر از فناوری بلکچین غیر متمرکز به دوستانه ترین روش را فراهم کند. جامعه مینی دوج وفاداری شدید آنها را در برابر قابلیت دسترسی کامل و تعامل مداوم ما با هرکسی در کانال های رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است.

کارمزد معاملات مینی دوج چقدر است؟

کارمزد معاملات مینی دوج کوین درهر تراکنش خرید این رمزارز ۱۲ درصد کارمزد گرفته می شود که به شرح زیر هزینه می شود:

و در هر تراکنش فروش رمزارز MiniBabyDoge معادل ۱۸ درصد کارمزد اخذ می شود که به شرح زیر هزینه می شود:

کیف پول های MiniDoge را در چه کیف پولی میتوان ذخیره کرد؟

توکن مینی دوج براساس استاندارد Bep20 و بستر بایننس اسمارت چین ایجاد شده است بنابراین تمامی کیف پول های مطرح امکان نگهداری از این توکن را دارند که در ادامه لیستی از آنها را می بینید:

قیمت MiniBabyDoge

ارز دیجیتال مینی دوج MiniBabyDoge در زنجیره خود ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن دارد که از این تعداد عدد مشخصی برای توکن های در حال گردش موجود نیست. حجم بازار مینی دوج MiniDoge در زمان نگارش این مقاله نامشخص است و این ارز دیجیتال را در رتبه ۳۷۹۳ بازار رمزارزها قرار داده است. اطلاعات کامل این ارز دیجیتال را می‌توانید در سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید.

نحوه خرید MiniBabyDoge

توکن MiniBabyDoge را می‌توانید از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال یا از طریق پنکیک سواپ خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱

خروج از نسخه موبایل