یت چین GateChain نسل جدیدی از بلاکچین‌های عمومی است که بر ایمنی دارایی‌های زنجیره‌ای و تجارت غیرمتمرکز Defi تمرکز دارد. حساب Vault منحصر به فرد است، در نتیجه مشکلاتی مانند سرقت دارایی و هک شدن حساب کاربری را برطرف می‌کند. تجارت غیرمتمرکز و نقل و انتقالات بین زنجیره‌ای نیز در کنار سایر ویژگی‌های اصلی پشتیبانی خواهد شد. گیت چین GateChain روی ایمنی دارایی‌های زنجیره ای تمرکز کرده است و تلاش می‌کند تا مشکلات پیچیده ای که در کنار استفاده از بلاکچین به وجود آمده است، حل کند. البته تلاش این شبکه بر این است که هیچ جنبه یا مزیت غیرمتمرکز را به خطر نیندازد.

توکن گیت براساس استاندارد ERC20 پلتفرم اتریوم است.

اکوسیستم متشکل از شبکه اصلیGateChain ،GateChain DEX ،GT، کیف پول و موارد دیگر را شامل می‌شود. این اکوسیستم غیرمتمرکز شامل درجه بندی‌های سازمانی است که بتواند دارایی‌های دیجیتال را به طور کارآمد و ایمن ذخیره، صدور و تجارت کند

ویژگی های اکوسیستم GateChain

ویژگی های اکوسیستم GateChain را می توان به شرح زیر بیان کرد:

انتقال / پرداخت

با استفاده از کیف پول یا برنامه‌های مشتری مدار، کاربران می‌توانند گیت توکن و دارایی‌های زنجیره‌ای را ارسال و دریافت کنند.

انتشار دارایی

کاربران میتوانند توکن های شخصی خود را برای دیجیتال سازی و مدیریت دارایی‌های خود صادر کنند.

چند امضایی

افراد مختلفی می‌توانند مالکیت یک حساب را به اشتراک بگذارند و مدیریت آن را متناسب با خواسته‌های شرکتی و خانوادگی تنظیم کنند.

ذخیره امن دارایی

با داشتن یک حساب منحصر به فرد و یک مکانیزم پاکسازی، یک حساب با توابع لغو / پاکسازی و مقابله با معاملات غیر عادی را ایجاد می‌کند که می‌تواند ۱۰۰٪ امن باشد.

توکن گیت GT

گیت توکن (GT) واحد پول بومی اکوسیستم GateChain است. از این ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه تراکنش در شبکه GateChain استفاده می شود. از طرفی به عنوان پاداش سهام PoS که یکی از الگوریتم های اجماع است، نیز عمل می کند. این برای عملکردهای GateChain ضروری است.

بنابراین با توجه به نوع الگوریتم اجماع این توکن، میتوانید از استیک و سهام گذاری نیز استفاده کنید و مانند بایننس کوین که قابلیت استیکینگ دارد، آن را استیک کرده و از سود خود بهره مند شوید.

اپلیکیشن ارز دیجیتال گیت توکن (GT)

گیت چین GateChain دو نوع حساب ارائه می دهد. این دو نوع حساب شامل یک حساب عادی و یک حساب Vault است. این حساب‌ها به کاربران امکان می‌دهد بدون هیچ گونه نگرانی در زمینه امنیت به طور یکپارچه در مسیر دیجیتال حرکت کنند.

حساب‌های عادی همانند عملکرد آدرس بیت کوین، کلیدهای خصوصی قابل بازیابی نیستند. حساب Vault نوآوری‌های GateChain است که دارای معاملات قابل لغو و بازیابی کلید خصوصی است. با ترکیب هر دو نوع حساب، GateChain امنیت کامل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

کیف پول های توکن گیت

توکن گیت براساس استاندارد ERC20 پلتفرم اتریوم ایجاد گردیده است. تمامی کیف پول هایی که توانایی ذخیره اتریوم را دارند، امکان نگهداری از این توکن را دارند که لیست بهترین آنها به شرح زیر است:

قیمت توکن گیت

توکن گیت در زنجیره خود ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن دارد که از این تعداد ۷۹,۲۴۰,۰۳۸.۳۶ GT در حال گردش است. حجم بازار توکن گیت در زمان نگارش این مقاله حدود ۳۴۵ میلیون دلار است و این ارز دیجیتال را در رتبه ۱۲۵ بازار رمزارزها قرار داده است. اطلاعات کامل این ارز دیجیتال را می‌توانید در سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید.

نحوه خرید توکن گیت

توکن گیت را می‌توانید از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال به شرح زیر خریداری کنید:

  • صرافی Gate.io
  • صرافی هوبی گلوبال
  • صرافی بیت فینکس
  • و …