بورس سرمایه گذاری ایران

معرفی صرافی بیکگس bkex.com

صرافی بیکگس

نحوه استفاده از صرافی بیکگس bkex.com

 معرفی صرافی بیکگس bkex.com

صرافی بیکگس bkex.com یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. می‌توانید در این صرافی به راحتی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. صرافی بیکگس با داشتن حجم معاملات روزانه در حدود ۳.۶۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۹۵ برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال قرار دارد.

حدود ۳۰۰.۰۰۰ کاربر به صورت هفتگی از بیکگس استفاده می‌کنند. این صرافی از ۲۳۳ ارز دیجیتال و ۲۵۹ مارکت پشتیبانی میکند. صرافی بیکگس امتیاز ۴.۱ را از سایت کوین مارکت کپ دریافت کرده است.

مارجین تریدینگ در صرافی بیکگس

برای انجام تمامی معاملات جانبی ارزهای دیجیتال در صرافی بیکگس bkex.com  اعم از مارجین تریدینگ هم سراغ BKEx.com بروید. صرافی بیکگس خدمات کامل مربوط به استیکینگ ارزهای دیجیتال و معامله در بازار OTC را هم ارائه می‌کنند که در ادامه در خصوص آن‌ها توضیح خواهیم داد.

در کنار این، می‌توانید برای سرمایه گذاری های دیگر به صورت چرخه‌ای، اخذ اعتبار و غیره هم به سایت رجوع کنید. امکان استفاده از خدمات سایت روی تمامی پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس هم فراهم است و می‌توانید لینک دانلود آن‌ها را از جدول پایین دریافت کنید.

نحوه ثبت نام صرافی بیکگس

برای ثبت نام در صرافی بیکگس میتوانید با استفاده از ایمیل و انتخاب رمز عبور به راحتی ثبت نام کنید. توصیه ما همواره استفاده از وی پی ان برای استفاده از صرافی های خارجی است. برای ثبت نام حتما از ایمیل استفاده کنید و با شماره موبایل ثبت نام نکنید. در مواردی که کاربران با استفاده از موبایل ثبت نام کرده اند با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند.

نحوه درآمدزایی در صرافی بیکگس

بعد از ثبت نام میتوانید در صفحه پروفایل کاربری و دریافت کد ریفرال، دوستان خود را به سایت ارجاع دهید تا از کارمزد معاملات دوستان خود استفاده کنید.

تریدینگ درصرافی بیکگس

با استفاده از‌این سرویس سایت، می‌توانید انواع دارایی‌های دیجیتال اعم از بافه، بیت کوین، اتریوم، EOS، لایت کوین، ریپل، نئوو ده‌ها ارز دیجیتالی دیگر را به هم تبدیل کنید. سرمایه گذاران معمولا از دو حالت معاملات بلند مدت و کوتاه مدت استفاده می‌کنند تا سرمایه خود را افزایش دهند. حال آنکه‌ تریدر‌ها عموما با معامله کردن سود می‌کنند، پس طبیعی است از معاملات کوتاه مدت و حتی لحظه‌ای استفاده کنند تا یک شبه سرمایه خود را چند برابر کنند.

آموزش نحوه استفاده از کیف پول تراست ولت

معاملات مارجین (مارجین‌تریدینگ)

علاوه بر مبادله، می‌توانید از‌این سایت برای مارجین ‌تریدینگ هم استفاده کنید. آن طور که در تعریفش آمده، معامله مارجین، روشی برای خرید و فروش و معامله دارایی است که از سرمایه‌ای که توسط شخص ثالث تامین و فراهم می‌شود، استفاده می‌کند.

حساب‌های مارجین

در مقایسه با انواع روش‌های معمولی معامله، حساب‌های مارجین به معامله‌گران با استفاده از اهرم‌‌ها، امکان دسترسی به مقادیر بیشتری از سود (و همچنین ضرر) را می‌دهند.‌ این معاملات می‌تواند از لحاظ تئوری سود بسیاری را به ارمغان آورده و همچنین شاید نقطه مقابل آن نیز رخ دهد که سرمایه‌ای بیش از حد انتظارتان را از دست بدهید.

به بیان دیگر، در‌این نوع معاملات، شما سرمایه اولیه خود را توسط قرض گرفتن پول و استفاده از اهرم، افزایش می‌‌دهید.

استیکینگ (Staking)

به طور خلاصه، استیکینگ به معنای دریافت سود در ازای نگهداری یک ارز دیجیتال است. بسیاری ‌این کار را در مقابل ماینینگ رمز ارزها قرار می‌دهند. به‌این منظور باید به صفحه اختصاصی استیکینگ در سایت رجوع کرده و بعد از انتخاب و خرید کوین مدنظر، آن را به والت خود در صرافی بیکگس bkex.com منتقل کنید و در ازای نگهداری اش، سود دریافت نمایید.

تبادل نقطه‌ای (Spot Exchange)

در صرافی بیکگس bkex.com این معاملات که FX Spot هم مشهورند، توافقی بین طرفین معامله به منظور خرید یک ارز در مقابل فروش ارزی دیگر با تعیین قیمت برای انجام معامله در تاریخی خاص است. در ‌این معاملات، طرف معامله خودش انتخاب می‌کند در چه تاریخی و با چه نرخی شروع به معامله کند.

بازار OTC

بازار خارج از بورس یا Over-the-counter market بازاری بدون مکان فیزیکی مرکزی است که امکان معامله در آن از سوی این وبسایت فراهم شده است. در‌ این بازار شرکت‌کنندگان با همدیگر از طرق مختلف مانند تلفن،‌ ایمیل و سامانه‌های الکترونیکی معامله می‌کنند.

سطح فعلی امکانات الکترونیکی، انجام معاملات ۲۴ ساعته را امکان پذیر می‌نماید که بدون شک در مقایسه با یک بورس، مزیت عمده‌ای محسوب شده و برای داد و ستدکنندگان از قاره‌های مختلف نیز، شکل تفاوتهای سازمانی بین المللی را از بین می‌برد.

لیست بهترین صرافی های ایرانی برای خرید ارز دیجیتال

خروج از نسخه موبایل