۱۴۰۳/۰۱/۲۸
رمز ارز کاردانو مناسب سرمایه گذاری بلند مدت

رمز ارز کاردانو مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت

رمز ارز کاردانو مناسب سرمایه گذاری بلند مدت

از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی بود که سرمایه گذاران کاردانو سود بسیار زیادی به دست آوردند. اگر بخواهیم به این موضوع بیشتر اشاره کنیم، می‌توانیم به افزایش قیمت توکن کاردانو بپردازیم. در ابتدای سال جاری، توکن کاردانو از ۰.۱۵ دلار به ۱.۷۰ دلار افزایش قیمت داشت. حدود ۸۰۰ درصد رشد قیمت چیزی فراتر از سودهای معمولی موجود در حیطه ارزهای دیجیتال است. می‌توان گفت که کاردانو یک سرمایه گذاری بسیار خوب در حیطه ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. چه عواملی باعث رشد ارز دیجیتال کاردانو خواهد شد؟

کاردانو چیست؟

کاردانو یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که ارز دیجیتال آن «Ada» نام دارد. از این شبکه می‌توان برای انتقال پول دیجیتالی و همچنین ثبت قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده کرد. به نوعی می‌توان گفت که کاردانو رقیبی برای اتریوم، ایاس و دیگر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند محسوب می‌شود.

رشد کاردانو  با وجود قرارداد های هوشمند

وجود این قراردادهای هوشمند جدید در سیستم کاردانو زمانی امکان پذیر است که هیچگونه تاخیری در زمان اجرای تغییرات جدید نقشه راه وجود نداشته باشد. وجود پروژه‌های جدید در زمینه کاردانو این امکان را به وجود می‌آورد تا این رمز ارز رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند. می‌توانید انتظارات بسیار زیادی از SOL داشته باشید. دلیل این موضوع نیز وجود سرعت بسیار بالا در انجام تراکنش و دریافت هزینه پایین در ازای آن است. همچنین وجود پتانسیل بسیار بالا برای افزایش پهنای اطلاعات و تراکنش‌ها بدون به خطر افتادن امنیت و یا ایجاد سانسور، از دیگر دلایلی است که می‌تواند تاثیر مستقیم و بسیار زیادی بر روی این رمز ارز داشته باشد.

رشد کاردانو توسط NFT ها

وجود NFTها نیز از دیگر دلایلی است که می‌تواند سود بسیار خوبی به سرمایه گذاران رمز ارز کاردانو دهد. این توکن‌ها یکی از عوامل بسیار منحصر به فرد در نمایش ارزش و قدرت یک رمز ارز هستند. توکن NFT در کاردانو وجود خواهد داشت. این عامل یکی دیگر از دلایل رشد ارز دیجیتال کاردانو خواهد بود. با توجه به پتانسیل‌های موجود در کاردانو، تا حدود بسیار زیادی قطعیت نسبت به رشد قیمت و ارزش کاردانو به وجود آمده است. حال فقط باید منتظر زمان رشد این رمز ارز بود. به زودی کاردانو به قیمت سه دلار نیز خواهد رسید. می‌توان انتظار داشت تا قیمت ADA تا اواخر ماه سپتامبر سال جاری به سه دلار برسد. برای رسیدن به قیمت سه دلاری کاردانو، راه مستقیمی در پیش نیست. بدون شک کاهش و یا افزایش قیمت به سراغ این رمز ارز خواهد آمد.

از چه صرافی کاردانو میتوان خرید؟

برای خرید ارز دیجیتال کاردانو، میتوانید با ثبت نام در بهترین صرافی های ایرانی و با امنیت بالا در شارژ حساب کاربری خود با کارت بانکی، با کمترین میزان ریسک در پی تحریم ها و خطر مسدود شدن حساب کاربری خود در سایت های خارجی، اقدام به خرید کاردانو و سایر ارزهای دیجیتال کنید. توصیه ما خرید و فروش از بهترین سایت های ایرانی است و خرید از افراد یا کانال های تلگرامی و … به هیچ وجه توصیه نمی شود.همچنین میتوانید از طریق صرافی معتبر بایننس با انتقال تتر کاردانو خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری