۱۴۰۳/۰۲/۰۱
معرفی ارز دیجیتال امپ Amp

معرفی ارز دیجیتال امپ Amp

معرفی ارز دیجیتال امپ Amp

ارز دیجیتال امپ Amp یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. امپ انتقال سریع و کارآمد ارزهای دیجیتال را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. توکن امپ امنیت و برگشت‌ناپذیری تراکنش را اولویت خود قرار داده است که اعتبار معاملات ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد.

پروسه تأیید تراکنش‌های ارزهای دیجیتال ممکن است چند ثانیه، چند ساعت یا حتی چند روز طول بکشد. می‌توانید با وثیقه‌گذاری توکن امپ AMP ارزش آن تراکنش تأیید نشده را تضمین کنید. هنگامی که اجماع برای آن تراکنش خاص حاصل شد، توکن‌های امپ استفاده‌ شده به عنوان وثیقه آزاد می‌شوند و می‌توان از آنها برای تضمین یک تراکنش دیگر استفاده کرد. در مقابل، اگر اجماع برای یک تراکنش خاص حاصل نشود، می‌توان توکن‌های امپ وثیقه را برای جبران خسارت لیکوئید کرد.

کیف پول های امپ

ارز دیجیتال امپ براساس استاندارد ERC20 پلتفرم اتریوم است و میتوانید آن را در کیف پول های مطرح ارزهای دیجیتال به شرح زیر نگهداری کنید:

قیمت توکن امپ

ارز دیجیتال امپ در زنجیره خود ۹۹,۲۱۳,۴۰۸,۵۳۵ توکن دارد که از این تعداد ۴۲.۲۳B AMP در حال گردش می باشد. حجم بازار امپ در زمان نگارش این مقاله حدود ۲.۵ میلیارد دلار است و این ارز دیجیتال را در رتبه ۴۰ بازار رمزارزها قرار داده است. اطلاعات کامل این ارز دیجیتال را می‌توانید در سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید.

نحوه خرید توکن امپ

توکن امپ را می‌توانید از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال به شرح زیر خریداری کنید:

  • صرافی پولونیکس
  • صرافی یونی سواپ
  • صرافی بیترکس
  • صرافی‌ جمینی
اشتراک‌گذاری