۱۴۰۳/۰۱/۰۹
معرفی ارز دیجیتال پلی مث Polymath

معرفی ارز دیجیتال پلی مث Polymath

معرفی ارز دیجیتال پلی مث Polymath

پلی مث (Polymath) یک پروژه غیرمتمرکز اتریوم است که با هدف ایجاد سهولت در ساخت و مدیریت توکن‌های امنیتی ساخته شده است. استاندارد ST-20 Polymath (ERC1400) به کاربران اجازه می‌دهد تا الزامات نظارتی را در توکن‌ها جاسازی کنند تا تجارت را به شرکت کنندگان تأیید شده محدود کنند، در نتیجه چالش ایجاد توکن امنیتی را ساده می‌کند. تاکنون بیش از ۲۲۰ توکن با استفاده از پلتفرم پلی مث ایجاد شده است.

بنیانگذاران ارز دیجیتال پلی مث (Polymath) چه کسانی هستند؟

پلی مث (Polymath) توسط Trevor Koverko تاسیس شد. وی پس از شروع کار خود در وال استریت (Wall Street) و سیلیکون ولی (Silicon Valley)، درگیر انجمن بلاکچین شد و در پروژه‌هایی مانند Ethereum ، EOS و Shapeshift سرمایه گذاری کرد. او در سال ۲۰۱۷، شرکت پلی مث را تاسیس کرد. وی یک سرمایه گذار در Lumenix ، Royalty Exchange ، ShapeShift و Block.one است.

پلی مث دارای اعضای تیم و مشارکت کنندگان در سراسر جهان است و لیستی در حال رشد با بیش از ۵۰ ارائه دهنده خدمات دارد.

چه تعداد توکن POLY در گردش وجود دارد؟

پلی مث در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و پلتفرم آن در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ در شبکه اصلی اتریوم مستقر شد. پس از راه اندازی موفقیت آمیز پلتفرم، توکن POLY برای تعامل با سیستم عامل ایجاد شد. ۲۴۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن در زمان راه اندازی توزیع شد. حداکثر میزان عرضه POLY یک بیلیون است. ۸۰۸،۰۰۰،۰۰۰ توکن در حال حاضر در گردش است. ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰ توکن تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ در گردش خواهد بود.

POLY توکن کاربردی است که برای دسترسی به مجموعه قراردادهای هوشمند به منظور ایجاد توکن ST20 استفاده می‌شود. تقریباً ۱۰۰۰۰۰ کیف پول از توکن POLY پشتیبانی می‌کنند.

پلی مث بلاکچین Proof-of-Stake خود را به نام Polymesh ساخته است که بر اساس Parity Substrate می‌باشد. Polymesh در حال حاضر در مرحله آزمایش است و شبکه اصلی در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شده است. دارندگان توکن ERC20 POLY ممکن است به صورت اختیاری توکن POLY خود را با نرخ تبدیل ۱: ۱ به POLYX ارتقا دهند. هیچ POLYX اضافی ایجاد نمی‌شود. وقتی شبکه اصلی Polymesh فعال شد، میزان موجودی POLY مبتنی بر اتریوم با مقداری که به Polymesh تعویض می‌شود، کاهش می یابد.

کیف پول‌های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال پلی مث (Polymath)

قیمت ارز دیجیتال پلی مث (Polymath)

قیمت پلی مث در زمان نگارش این مقاله ۰.۲۱۵۶۴۶ دلار آمریکا و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۴،۲۲۲،۱۴۱ دلار است. پلی مث در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۱۳٪ کاهش یافته است و در حال حاضر در رتبه ۱۹۹ در سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. عرضه آن ۶۱۸،۷۶۴،۱۶۵ سکه POLY است و حداکثر منبع در دسترس نمی‌باشد.

صرافی‌های مناسب برای خرید ارز دیجیتال پلی مث (Polymath)

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پلی مث معامله می‌شود، صرافی آپ بیت Upbit با سهم %۷۹.۲۴ از حجم معاملات روزانه است. سایر صرافی‌ها عبارتند از:

  • صرافی بایننس Binance
  • صرافی هوبی گلوبال Huobi Global
  • صرافی هیت بی تی سی HitBTC
  • صرافی بیکگس BKEX
  • صرافی یونی سواپ Uniswap
  • صرافی Balancer
  • صرافی سوشی سواپ Sushiswap

بیشتر بخوانید : بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱

اشتراک‌گذاری