۱۴۰۳/۰۲/۰۵
نحوه خرید توکن AXS اکسی اینفینیتی

نحوه خرید توکن AXS اکسی اینفینیتی

نحوه خرید توکن AXS اکسی اینفینیتی

در این مقاله به شما نحوه خرید توکن AXS اکسی اینفینیتی را خواهیم گفت.

توکن AXS اکسی اینفینیتی از کجا بوجود آمده است؟

اکسی ها در سرزمین مجازی خود به نام Terrarium زندگی می کنند. از طریق فعالیت های روزمره و نبرد با سایر شخصیت ها، اکسی ها می تواند تجربه تکامل در سطح عالی را کسب کند. برای موفقیت در پرورش شخصیت اکسی خود، به عنوان یک بازیکن باید اکسی را درک کنید، انگار که بهترین دوست واقعی شماست.

در اکوسیستم اکسی اینفینیتی، بازیکنان می توانند از تیم ها و تشکیلات در حالت ماجراجویی (Adventure mode) که شامل بازی بازیکن در مقابل محیط  (Player vs. Environment) می باشد، برای نبرد با هیولاها در Lunacia که مقر پادشاهی بازی اکسی اینفینیتی می باشد، استفاده کنند.

بازی اکسی اینفینیتی

بازیکنان همچنین می توانند حالت آرنا (Arena mode) را که شامل بازی مقابل سایر بازیکنان  (PvP – Player vs. Player) را انتخاب کنند و با دیگر شخصیت های Axie در زندگی واقعی مبارزه نمایند.

با در نظر گرفتن قیمت بالای Axie و قیمت بالای کارمزد های گس در اتریوم، موانع زیادی برای ورود بازیکنان جدید به این بازی وجود دارد.

تولید اکسی های جدید به گس و پرداخت کارمزد های بالا احتیاج دارد. زنجیره جانبی Ronin Ethereum که به طور خاص برای Axie Infinity ساخته شده است، به منظور حل این چالش فعالیت می کند.

چه کیف پول اکسی اینفینیتی را میتوان نگهداری کرد؟

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را میتوانید در کیف پول های مطرح ارزهای دیجیتال به شرح زیر نگهداری کنید:

  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول تراست والت
  • کیف پول اتمیک
  • کیف پول سخت افزاری لجر

قیمت اکسی اینفینیتی

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در زنجیره خود ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن دارد که از این تعداد ۶۰,۹۰۷,۵۰۰.۰۰ AXS در حال گردش می باشد. حجم بازار اکسی اینفینیتی در زمان نگارش این مقاله حدود ۱.۲۴ میلیارد دلار است و این ارز دیجیتال را در رتبه ۶۵ بازار رمزارزها قرار داده است. اطلاعات کامل این ارز دیجیتال را می‌توانید در سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید.

خرید اکسی اینفینیتی

توکن آیکون را می‌توانید از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال به شرح زیر خریداری کنید:

بیشتر بخوانید: لیست بهترین صرافی های ایرانی خرید ارز دیجیتال