۱۴۰۳/۰۲/۰۷
لیست صرافی های خرید و فروش کاردانو

لیست صرافی های خرید و فروش کاردانو

لیست صرافی های ایرانی خرید و فروش کاردانو

برای خرید ارز دیجیتال کاردانو ADA، میتوانید با ثبت نام در صرافی های ایرانی معتبر  و با امنیت بالا با شارژ حساب کاربری خود با کارت بانکی، با کمترین میزان ریسک در پی تحریم ها و خطر مسدود شدن حساب کاربری خود در سایت های خارجی، اقدام به خرید کاردانو و سایر ارزهای دیجیتال کنید. توصیه ما خرید و فروش از بهترین سایت های ایرانی است و خرید از افراد یا کانال های تلگرامی و … به هیچ وجه توصیه نمی شود.

لیست صرافی های خارجی خرید و فروش کاردانو

برای خرید ارز دیجیتال کاردانو CARDANO، میتوانید از چهار سایت زیر از بزرگترین پلتفرم‌های موجود برای خرید اتر با کارت اعتباری هستند کاردانو خریداری نمایید.

کاردانو چیست؟

کاردانو یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که ارز دیجیتال آن «ADA» نام دارد. این شبکه در واقع پلتفرمی برای انتقال ارزش، ایجاد قراردادهای هوشمند و همچنین ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز است که در حال حاضر رقیبی جدی برای اتریوم، تزوس، EOS، پولکادات و سایر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند محسوب می‌شود.

کیف پول کاردانو

قبل از اقدام به خرید، یک نرم‌افزار کیف پول کاردانو روی گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید. این کیف پول‌ها کاملاً رایگان هستند. کیف پول‌های نرم‌افزاری معتبر از امنیت بالایی برخوردار هستند، ‌اما اگر به‌دنبال امنیت بیشتر هستید، می‌توانید کیف پول سخت‌افزاری خریداری کنید. بیشتر صرافی‌ها روی خود سایت به کاربر کیف پول ارائه می‌دهند، اما اگر واحدهای ADA روی کیف پول شخصی داشته باشید، به دارایی‌های خود کنترل کامل دارید و این حریم خصوصی و امنیت را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید : کاردانو مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت

اشتراک‌گذاری